شرایط تعویض کالا

قوانین تعویض کالا در آمور :

تیم آمور برای راحتی و اطمینان شما عزیزان از خرید اینترنتی و رضایت بیشتر شما آموری های عزیز که همواره پشتیبان و همراه ما در مسیر رسیدن به موفقیت بوده اید شرایطی را برای تعویض و بررسی سریع تیم پشتیبانی در نظر گرفته است.
موارد به شرح ذیل است :
1)حداکثر تا 48 ساعت بعد از ارسال تیکت به مشکل شما رسیدگی خواهد شد. لازم به ذکر است حداکثر زمان اعلام بازگرداندن کالا 48 ساعت بعد از تحویل کالا می باشد.
‎مشخصاتی که باید در زمان ارسال تیکت برای تیم پشتیبانی ارسال کنید:
‎1.نام و نام خانوادگی
‎2.شماره سفارش
‎3.نام کالا
‎4.علت بازگشت کالا (توضیحات)
‎5.تصویر از اشکال کار

در قسمت سایت مجموعه، کالای خریداری شده شما عزیزان به دقت پک شده و مهر بخش کنترل کیفیت روی پاکت درج می شود و بعد داخل بسته بندی قرار می گیرد و این مراحل به صورت سند و مدرک برای خریدار محترم ارسال می گردد.

2) شرایطی که باید کالا را ارسال کنید :
1-کالایی که ارسال می کنید نباید شستشو شده باشد
2-نباید بوی عطر و ادکلن دهد
3-مارک و لیبل نباید کنده شود
4-فاکتور همراه کالا باشد
5-و مثل بسته بندی که تحویل گرفتید کالا تا شده ارسال شود

3)‎ اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :
‎اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید فقط در صورتی که کالای خریداری شده هنوز تحویل اداره پست نشده باشد امکان لغو سفارش وجود دارد.
‎در این حالت شما با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی آمور انصراف خود را از خرید محصول اعلام می فرمایید، لازم به ذکر است که بعد از کنسل کردن سفارش تنها امکان شارژ کیف پول کاربر وجود دارد نه عودت وجه و اینکه بعد از تحویل مرسوله به اداره پست امکان لغو سفارش وجود ندارد.
4)‎در صورت مناسب نبودن سایز کالا:
‎انتخاب سایز کالا با توضیحاتی که  زیر هر عکس در قسمت راهنمای سایز، جدول سایز بندی قرار گرفته است به عهده خریدار می باشد.
*‎پس لطفا در هنگام خرید ،جدول سایز را با دقت مطالعه فرمایید*.

5)شایان ذکر است این نکته را در نظر بگیرید اگر کالایی که سفارش دادید و با تصورات ذهنی یا باب سلیقه ی شما مشتری عزیز نبوده می توانید کالا را برای ما ارجاع دهید

‎این موضوع هم در نظر بگیرید رنگی که شما با چشمان زیبایتان از نزدیک می بینید با رنگی که به وسیله ی دوربین عکاسی و گوشی گرفته می شود به دلیل نور دوربین معمولا مقداری تیره یا روشن تر می باشد با این توضیح که عکس های قرار داده شده در سایت به هیچ عنوان از نظر رنگ به وسیله ی فتوشاپ و یا ابزار کامپیوتری دیگر ادیت نمی شود.
‎نکته
‎در تمامی این 5 مواردی که اشاره شد اگر٪ 1
‎ اشتباه از طرف تیم آمور باشد هزینه ی ارسال و برگشت کالا به عهده مجموعه ی آمور خواهد بود.
‎عزیزانی که بدون هماهنگی(تیکت) و بدون مجوز تیم پشتیبانی آمور اقدام به برگشت کالا کنند تیم آمور هیچ گونه مسئولیتی در قبال هزینه و کالا نخواهد داشت.

در صورتی که ایراد اعلام شده توسط شما پس از رسیدن بسته به مجموعه آمور توسط تیم کارشناسی قابل روئیت نباشد مجموعه آمور مسئولیتی در قبال پس گرفتن آن نخواهد داشت و کالای برگشتی با هزینه ی پرداختی توسط شما به همان آدرس برگشت داده می شود.
‎لطفا برای شارژ کیف پول خود دقت کنید بعد از شارژ کیف پول مبلغ آن به هیچ عنوان عودت داده نمی شود و تنها برای خرید از وب سایت می توانید از آن استفاده کنید.
‎ممنون که مجموعه ی آمور را برای خوش تیپ تر شدن انتخاب می کنید.