سوالات متداول

1- آیا امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری در سایت فروشگاه آمور وجود دارد ؟
بله. با مراجعه به قسمت حساب کاربری و سپس ویرایش مشخصات می توانید حساب کاربری خود را ویرایش کنید.

2- نحوه پرداخت هزینه ی کالا از طریق سایت ؟
پس از نهایی کردن سفارش با انتخاب گزینه خرید و پرداخت در سایت به صفحه پرداخت الکترونیک هدایت شده و با وارد کردن اطلاعات لازم در صفحه پرداخت همراه با رعایت نکات ایمنی پرداخت هزینه انجام شده و سفارش شما نهایی می شود.

3-آیا مشتری موظف است بسته را بررسی و سپس از پست تحویل بگیرد ؟
بهتر است در حضور مامور پست بسته فرستاده شده بررسی و صحت آن تایید شود.

4- راه های ارتباطی با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت فروشگاه آمور چیست ؟
تماس با شماره 01333239728 در ساعت کاری فروشگاه و پیام در واتس اپ به شماره های 09921276998 و 09922266408 و یا مراجعه حضوری به محل فروشگاه. 

5- آیا امکان مراجعه به فروشگاه و خرید حضوری وجود دارد ؟
بله.

شعبه 1 :سبزه میدان نبش بیستون مجتمع تجاری سبز بوتیک آمور

شعبه 2 :خیابان علم الهدی نبش پاساژ پاسارگاد آمور پلاس

شعبه 3 :خیابان علم الهدی پاساژ پاسارگاد طبقه ی همکف پلاک 22 بوتیک جین پوشان

شعبه 4 : سبزه میدان اول خیابان لاکانی کوچه آفخرا مرکز خرید آمور

 دفتر سفارشات آنلاین و فروش عمده: سبزه میدان کوچه آفخرا بن بست امین جنب باشگاه امید درب قرمز رنگ 

6- کد رهگیری مرسوله را چگونه به دست آوریم ؟
24 الی 48 ساعت پس از خرید و تحویل بسته از طرف آمور به اداره پست کد رهگیری مرسولات به شماره ای که در زمان ثبت نام در سایت وارد کرده اید پیامک می شود. دقت کنید برای آنکه کد پیگیری مستقیما در اختیار خودتان قرار گیرد حتما شماره ای را در سایت وارد کنید که متعلق به خودتان است و یا در اکثر مواقع در دسترستان باشد.
تمامی ارسال ها به غیر از محدوده شهر رشت توسط اداره پست کشور انجام خواهد پذیرفت و هر گونه تاخیر در تحویل کالا بر عهده آن اداره می باشد، لذا با در دست داشتن کد رهگیری مرسوله به سایت اصلی اداره پست و یا مقر اداره پست در شهر خود رجوع کرده و پیگیری جزئیات مرسوله را انجام دهید.


7- آیا قیمت آمور از بازار ارزان تر است ؟
سیاست های قیمت گذاری در آمور منطبق بر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده است. تا جای ممکن برای ایجاد یک تجربه لذت بخش از خرید اینترنتی از آمور سعی شده تا پایین ترین قیمت های قابل تصور را برای کالا های ارائه شده در مجموعه آمور در نظر بگیریم. در قیمت گذاری کالا های موجود تمام تلاش بر این است تا قیمت ها مطابق یا کمتر از قیمت کالا های مشابه در بازار باشد و به این ترتیب قیمت گذاری بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت های ارائه شده برای کالا ها قیمت های خرده فروشی بوده که غالبا بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می شوند.
ولی سعی ما بر این است تا در حد امکان کالا ها را با قیمت های پایین تر از قیمت بازار برای شما عزیزان عرضه کنیم.

8- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی هزینه ازحساب مشتری کم شود ؟
در مواردی در زمان انجام فرآیند پرداخت ممکن است سیستم بانکی قطع و پرداخت به حساب مقصد ناموفق باشد. نگران نباشید در این حالت پول شما در حساب میانی بانک قرار میگیرد و خود بانک طی 72 ساعت بعد از پرداخت پس از انجام یررسی های لازم پول را به حساب شما برگردانده و این مغایرت را رفع می کند. در صورتی که پس از طی این مدت پول به حساب شما برنگشت با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت آمور تماس بگیرید تا پس از بررسی گروه مالی این مجموعه پول به شماره کارت معرفی شده از سمت شما واریز می شود.

9- پس از ثبت خرید لازم است برای اطمینان از پردازش سفارش با تیم آمور تماس حاصل شود ؟
پس از دریافت پیام موفقیت آمیز خرید در صفحه پرداخت سفارش شما ثبت شده و در نزدیک ترین زمان ممکن توسط تیم آمور پردازش شده و ارسال می شود.

10- آیا امکان تغییر و لغو سفارش ثبت شده پس از پرداخت هزینه وجود دارد ؟
اگر قبل از آغاز فرآیند ارسال و تحویل کالا به ماموران اداره پست قصد تغییر و یا لغو سفارش خود را داشته باشید با تماس با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت می توانید سفارش خود را تغییر و یا لغو کنید و در صورت لغو سفارش هزینه ی خود را در طی 24 الی 48 ساعت بعد دریافت می کنید. اگر پس از ارسال کالا درخواست تغییر و یا لغو سفارش را داشته باشید باید صبر کنید تا کالا به دست شما برسد سپس با هزینه ی خود کالا را از طریق پست مرجوع کنید. پس از رسیدن کالا مرجوع شده به دست تیم فروشگاه آمور هزینه ی اصل کالا طی 24 الی 48 ساعت بعد به شما بازگردانده می شود.
 

11- آیا امکان رزرو و خرید کالا هایی که موجود نیستند از طریق سایت وجود دارد ؟
در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش در سایت را دارند که در وضعیت موجود و همراه با قیمت باشند. در صورت تکرار مدل ها از طریق راه های ارتباطی اطلاع رسانی می شود.

12- آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد ؟
تیم آمور امکان ثبت سفارش در تمام روز های هفته و به صورت شبانه روزی را برای شما همراهان عزیز فراهم کرده است.کلیه سفارش های ثبت شده به وسیله ارسال شناسه سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور در نوبت پردازش قرار می گیرند.

13- چطور می توان مطمئن بود که خرید از طریق اینترنت اطمینان بخش خواهد بود و کالا به دست مشتریان خواهد رسید ؟
در کنار سابقه درخشان و تجربه فراوان و اعتمادی که در طول سال ها ی فعالیت آمور به واسطه همراهی شما مشتریان عزیز برای مجموعه آمور ساخته شده است داشتن نماد اعتماد الکترونیک این نماد این اطمینان را به شما خواهد داد که صحت و صداقت فعالیت سایت به صورت مداوم توسط مراجع ذیربط مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت بروز هر گونه مشکلی مجموعه آمور پاسخگو خواهد بود.

14- امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی از آمور وجود دارد ؟
در حال حاضر تنها راه های خرید از مجموعه آمور سایت این فروشگاه و یا مراجعه حضوری می باشد و امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.

15- در صورت فراموش کردن رمز عبور برای ورود به حساب چه باید کرد ؟
در صورتی که رمز عبور خود برای ورود به سایت آمور را فراموش کردید می توانید از گزینه ی "رمز عبور خود را فراموش کرده ام" استفاده کنید. پس از آن از شما درخواست می شود تا شماره تلفن همراه خود را برای دریافت کد ورود به سایت وارد کنید. توجه فرمایید در این مرحله حتما باید شماره تماسی را که در هنگام ثبت نام ثبت کرده اید را وارد کنید.

16- شرایط و چگونگی تعویض کالا در فروشگاه اینترنتی آمور ؟
برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز و خدمات پس از فروش می توانید محصول خریداری شده خود را با استفاده از بخش تعویض کالا مطابق مراحل زیر بازگردانید:
1. ابتدا باید با مراجعه به پروفایل کاربری و تعویض کالا با وارد کردن اطلاعات لازم تعویضی خود را ثبت کنید. به یاد داشته باشید که کد سفارش باید به درستی وارد شود و تصویر مناسب از کالایی که قصد تعویض آن را دارید در قسمت تصویری کالای مورد نظر وارد کنید ثبت تعویضی با اطلاعات اشتباه فاقد اعتبار می باشد.
2.سپس طی 24 ساعت از سمت واحد پشتیبانی و ارتباط با مشتریان آمور با شما تماس برقرار خواهد شد تا تایید و یا عدم تایید تعویضی به اطلاع مشتری برسد
3.در صورت تایید تعویضی  باید محصول  را به آدرس گیلان-رشت-سبزه میدان-کوچه آفخرا-بن بست امین به کدپستی 4139855949 با استفاده از پست معمولی ارسال کنید.به یاد داشته باشید که فاکتور خرید و لیبل محصول باید حتما در بسته تعویضی موجود باشد.
4 .سپس تا زمان رسیدن بسته به دست بخش ارتباط با مشتریان صبر کنید تا رسیدن بسته با استفاده از تماس تلفنی به اطلاع شما برسد.
 

17- حداکثر زمانی که کالای سفارش داده شده به دست مشتری می رسد چقدر است ؟
ارسال سفارشات از طریق شرکت پست ایران انجام شده. پس از 48 ساعت از زمان ثبت سفارش با استفاده از کد رهگیری می توانید وضعیت مرسوله خود را در سامانه اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir پیگیری کنید. بین سه تا هفت روز کاری سفارش به دست شما خواهد رسید.

18- آیا امکان لغو سفارش پس از پرداخت وجه امکان پذیر است ؟
اگر به هر دلیلی مشتری درخواست لغو سفارش داشته باشد با هماهنگی کارشناسان پشتیبانی سایت می توانید روند مرجوع کردن کالا را آغاز کنید. در این شرایط تنها هزینه ی اصلی کالا به مشتری بازگردانده می شود.

19- آیا امکان خرید عمده از سایت آمور وجود دارد ؟
امکان ثبت سفارش با تعداد بالا در سایت فروشگاه آمور وجود دارد اما از آنجایی که ثبت سفارش به صورت سیستمی است و تخفیف خرید عمده بر روی این سفارش وجود ندارد. برای آن که از تخفیف خرید عمده آمور برخوردار شوید با کارشناسان فروش و پشتیبانی سایت تماس حاصل کنید.

20- آیا می توان به نام شخص دیگری با حساب کاربری خود ثبت سفارش کرد ؟
بله. در هنگام ثبت سفارش در قسمت تکمیل مشخصات اطلاعات مربوط به شخص مورد نظر را وارد کنید.

 

تعویض کالا

تعویض کالا

حداکثر ۱۰ روز ضمانت تعویض کالا

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۱

۱۰۰٪ پرداخت امن

۱۰۰٪ پرداخت امن

پرداخت از طریق درگاه پرداخت بانکی

قبلاً در سایت ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام در سایت
کلمه عبور خود را فراموش کرده اید؟
جهت فعالسازی حساب کاربری کد فعالسازی به شماره همراه ارسال می شود.
قبلاً در سایت ثبت نام کرده اید؟ ورود به سایت | فعالسازی حساب
کاربر گرامی، ثبت نام شما با موفقیت انجام گردید. جهت فعالسازی حساب کاربریتان کد فعالسازی که به شماره همراه زیر ارسال شده است را در کادر موردنظر وارد نمایید.
کاربر گرامی، جهت تغییر رمز کاربریتان لطفاً کد فعالسازی که به شماره همراه زیر ارسال شده است را در کادر موردنظر وارد نمایید.
نام و نام خانوادگی تحویل گیرنده*
شماره تماس اضطراری (تلفن همراه)*
شماره تلفن ثابت تحویل گیرنده*
کد شهر*
استان*
شهر*
آدرس*
کد پستی*
×
خانه دسته بندی فیلتر 0 سبد خرید