قوانین تعویض کالا در آمور
تیم آمور برای راحتی و اطمینان شما عزیزان از خرید اینترنتی و رضایت بیشتر شما آموری های عزیز که همواره پشتیبان و همراه ما در مسیر رسیدن به موفقیت بوده اید شرایطی را برای تعویض و بررسی سریع تیم پشتیبانی در نظر گرفته است.
ممکن است کالای خریداری شده شما از سایت وقتی به دستتان می رسد دارای مشکلات جزئی از قبیل مغایرت رنگ، ایراد دار بودن کالا، مناسب نبودن سایز و اشتباه ارسال کالا به جای آنچه ثبت کرده اید به وجود بیاید که در این مواقع شما می توانید از طریق ارسال تیکت به تیم پشتیبانی اشکال کار را بیان کرد.
و حداکثر تا 48 ساعت بعد از ارسال تیکت به مشکل شما رسیدگی خواهد شد. لازم به ذکر است حداکثر زمان اعلام بازگرداندن کالا 48 ساعت بعد از تحویل کالا می باشد.
مشخصاتی که باید در زمان ارسال تیکت برای تیم پشتیبانی ارسال کنید
1.نام و نام خانوادگی
2.شماره سفارش
3.نام کالا
4.علت بازگشت کالا (توضیحات)
5.تصویر از اشکال کار
به این دلیل که در قسمت سایت مجموعه، کالای خریداری شده شما عزیزان به دقت پک شده و مهر بخش کنترل کیفیت روی پاکت درج می شود و بعد داخل بسته بندی قرار می گیرد و این مراحل تا سند و مدرک برای خریدار محترم ارسال می گردد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید فقط در صورتی که کالای خریداری شده هنوز تحویل اداره پست نشده باشد امکان لغو سفارش وجود دارد.
در این حالت شما با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی آمور انصراف خود را از خرید محصول اعلام می فرمایید، لازم به ذکر است که بعد از کنسل کردن سفارش تنها امکان شارژ کیف پول کاربر وجود دارد و اینکه بعد از تحویل مرسوله به اداره پست امکان لغو سفارش وجود ندارد.
اگر کالای خریداری شما از نظر ظاهری و نوع پارچه و جنس با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد
اگر کالایی که بدست شما می رسد از نظر نوع جنس با اطلاعاتی که زیر هر عکس در قسمت مشخصات درج شده است مغایرت داشته باشد شما می توانید با ارسال تیکت و نوشتن مشخصاتی که از شما در خواست شده محصول مورد نظر را میتوانید تعویض کنید.
لازم به ذکر است این مغایرت باید از طرف کارشناسان تیم آمور مورد تایید قرار گیرد.
در صورت مناسب نبودن سایز کالا
انتخاب سایز کالا با توضیحاتی که زیر هر عکس در قسمت توضیحات سایز و جدول سایز بندی قرار گرفته است به عهده خریدار می باشد.
پس لطفا در هنگام خرید جدول سایز را با دقت مطالعه فرمایید. اگر پس از تحویل کالا به شما آموری های عزیز اشتباهی در ارسال سایز انتخابی شما توسط تیم بسته بندی آمور صورت گرفته باشد شما می توانید با ارسال تیکت و تایید تیم پشتیبانی و کارشناس مربوطه کالای خود را تعویض کنید.
در صورت اشتباه در ارسال رنگ
اگر کالای ارسال شده از نظر رنگ با چیزی که شما سفارش داده اید مغایرت داشته باشد شما می توانید با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی آمور و تایید توسط کارشناس مربوطه این تیم کالای مورد نظر را تعویض کنید.
لازم به ذکر است مغاریت رنگی به این معناست که شما رنگ سفید انتخاب کرده باشید وبه اشتباه رنگ مشکی برای شما ارسال شده باشد این موضوع هم در نظر بگیرید رنگی که شما با چشمان زیبایتان از نزدیک می بینید با رنگی که وسیله ی دوربین عکاسی و گوشی گرفته می شود به دلیل نور دوربین معمولا مقداری تیره یا روشن تر می باشد با این توضیح که عکس های قرار داده شده در سایت به هیچ عنوان از نظر رنگ به وسیله ی فتوشاپ و یا ابزار کامپیوتری دیگر ادیت نمی شود.
نکته
در تمامی این 5 مواردی که اشاره شد در صورت اشتباه از طرف تیم آمور هزینه ی ارسال و برگشت کالا به عهده مجموعه ی آمور خواهد بود.
عزیزانی که بدون هماهنگی(تیکت) و بدون مجوز تیم پشتیبانی آمور اقدام به برگشت کالا کنند تیم آمور هیچ گونه مسئولیتی در قبال هزینه و کالا نخواهد داشت.
یکی از مهمترین شرایط پس گرفتن کالا سالم بودن بسته بندی ارسالی برای شما با فاکتوری که روی بسته وجود دارد و همچنین عدم وجود بو یا عطر بر روی لباس می باشد.
در صورتی که ایراد اعلام شده توسط شما پس از رسیدن بسته به مجموعه آمور توسط تیم کارشناسی قابل روئیت نباشد مجموعه آمور مسئولیتی در قبال پس گرفتن آن نخواهد داشت و کالای برگشتی با هزینه ی پرداختی توسط شما به همان آدرس برگشت داده می شود.
لطفا برای شارژ کیف پول خود دقت کنید بعد از شارژ کیف پول مبلغ آن به هیچ عنوان عودت داده نمی شود و تنها برای خرید از وب سایت می توانید از آن استفاده کنید.
ممنون که مجموعه ی آمور را برای خوش تیپ تر شدن انتخاب می کنید.
این پست رو به اشتراک بگذارید: