مسئولیت های آمور در مقابل مشتری, سیاست های رعایت حریم شخصی, ثبت ،پردازش و ارسال سفارش
مسئولیت های آمور در مقابل مشتری
مسئولیت های مربوط به تضمین کیفیت ،قیمت ،محتوا،شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده ی آمور است .فاکتور کالاهایی که در سایت عرضه می شود،در زمان ارسال محصول صادرشده و در بسته بندی کالا قرار می گیرد.به صورت معمول سفارشات 24 تا 72 ساعت پس از ثبت سفارش در سایت ،توسط تیم اجرایی آمور بسته بندی و ارسال می شود. درصورت تاخیر در ارسال سفارشات به علت حجم بالای بسته های ارسالی ،از طریق پنل های ارتباطی و شبکه های مجازی اطلاع رسانی انجام می شود.
درشرایط خاص مثل فروش استثنائی ، اولویت با مشتریانی است که از نظر زمانی زودتر ثبت سفارش کنند. درصورتی اختلال در فرآیند پرداخت و عدم ثبت سفارش ، در اسرع وقت مشکل بررسی و در صورت لزوم وجه پرداختی به شماره حساب اعلامی از سمت کاربر واریز خواهد شد.
نحوه ی برگشت کالای خریداری شده طبق رویه ی آمور است و در صورت اثبات هرگونه عدم تطابق آمور مسئولیت آن را به عهده می گیرد و هزینه ی پست جهت برگرداندن کالا را پرداخت خواهد کرد.
تیم اجرایی خدمات پس از فروش آمور ،تنها در صورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را می پذیرد که عدم تطابق و یا ایراد کالا از سمت این تیم تایید شود.
در صورتی که موجودی محصولی در آمور به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مشتری محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
آمور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهائی می شود که کاربران پیام تایید موفقیت آمیز بودن سفارش را دریافت کنند و بدیهی است که آمور هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است ندارد.
نحوه شستشوی پوشاک در بخش راهنمای شستشو در سایت قابل مشاهده است و رعایت این مورد باعث افزایش عمرالبسه شده و همچنین در صورت عدم رعایت نحوه شستشو و ایجاد خیارت به لباس بر عهده خریدار بوده و آمور هیچ گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد پذیرفت.
سیاست های رعایت حریم شخصی
آمور به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می کنند احترام گذاشته و از آن محافظت می کند . آمور متعهد می شود در حدتوان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ،تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و ایمن تر شدن استفاده ی شما از سایت را توسعه دهد.
مالکیت معنوی و حقوقی سایت
کلیه ی محتوا در دسترس از طریق هریک از پنل های ارتباطی آمور ، مانند متن ،گرافیک ،آرم ،آیکون دکمه ،تصاویر ،ویدئوهای تصویری ،موارد قابل دانلود وکپی و داده ها ، جزئی از اموال این سایت محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالبات موجود در انحصار تیم آمور است . و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای آمور محفوظ می دارد.
همچنین استفاده از علائم تجاری ثبت شده توسط تیم مدیریتی آمور منحصرا" در مالکیت این سایت می باشد و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگردقانونی دارد.
کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست محصولات ، مشخصات فنی ،قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب سایت آمور و یا هریک از خدمات و یا مطالب ،دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ،هرگونه استفاده از داده کاوی ،ربات یا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه ی این حقوق به صراحت در مالکیت آمور است.
حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی ، برای آمور محفوظ است .
آمور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید اقدام ، و فروش خود را متوقف کند . اما کلیه ی سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری ، پردازش و ارسال می شود. مسئولیت کاربران درصورت استفاده از هریک از خدمات آمور و عضویت در سایت ، کاربران مسئول مراقبت از حساب و رمزعبور خود هستند وتمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود آنها انجام می پذیرد به عهده ی کاربران است .
آمور محصولاتی مناسب برای استفاده افراد زیر 18 سال نیز به فروش می رساند . درصورتیکه کاربران از سن ذکر شده جوان تر هستند می بایست با اطلاع والدین و یا قیم قانونی ، اقدام به خرید پرداخت وجه کنند .
کاربر می بایست هنگام سفارش، کالای مورد نظر خود را به دقت انتخاب نماید و همچنین باید فرم سفارش را با اطلاعات صحیح وبطور کامل تکمیل نماید . بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و قابل ذکر است در صورت اعلام آدرس نادرست، سفارش خریدار توسط اداره پست کشور به انبار مرکزی آمور برگشت خواهد خورد و کاربر موظف به پرداخت هزینه ی پست مجدد می باشد.بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله ی تایید کردن صحت آنها است و درصورتیکه این موارد بصورت صحیح یا کامل درج نشده باشد ، آمور جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند اطلاعات تکمیلی و بیشتری از مشتری درخواست کند .
همچنین مشتریان می توانند نام ،آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد ،تحویل گیرنده ی سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت ،رستوران ،هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورتی که کالایی پس از خرید مشتری، کاهش قیمت داشته باشد و یا تخفیفی به آن اعمال شود، امکان مرجوع نمودن ما به التفاوت وجه وجود ندارد.
ثبت ،پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هرهفته ، به استثناء تعطیلات رسمی در ایران است . و کلیه ی سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس ازتعطیلات پردازش می شوند. آمور به مشتریان خود در 7روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.پس از ثبت و ارسال سفارش با استفاده از کد مرسوله در سامانه ی اداره پست می توانید وضعیت مرسوله ی خود را پیگیری نمائید.
این پست رو به اشتراک بگذارید: